2021.08.23

Rado sprendimą, kaip pradinių klasių mokinius įtraukiančiai išmokyti matematikos

Informacinių technologijų apsuptyje, mokymosi būdai turi keistis. O vieną iš efektyvių būdų, kaip pradinių klasių mokinius išmokinti ne tik matematikos, bet ir bendravimo, bendradarbiavimo, rado Andrius Chomičius ir Gerda Surgautaitė, UAB „Eksperimentinė kūrybinio mąstymo laboratorija“ kūrėjai.

Kokia pagrindine veikla dabar užsiimate? Papasakokite apie savo verslą.

Mūsų verslo vizija – tai įkvepianti ir įgalinanti aplinka mokytis kuriant kartu. Visi produktai ir paslaugos nukreipti tokiai aplinkai kurti. Pagrindinis mūsų veiklos laukas – mokymasis. Todėl daugiausia savo laiko skiriame veiklai švietime ir edukacijoje. Šiuo metu fokusuojamės į matematikos mokyklinio turinio sužaidybinimą. Naujausias mūsų produktas „PLAYmath 1-2-3-4“ – tai 15 edukacinių žaidimų, kuriuose yra visas 1-4 klases matematikos turinys. Mokiniai žaisdami bendrauja, bendradarbiauja, mokosi ir padeda mokytis vienas kitam. Šių žaidimų dėka jie gali praturtėti vienas kito mąstymu bei įžvalgomis.

Kaip atrodo tipinė Jūsų darbo diena?

Mūsų darbo dienos skirtingos. Kai vykstame į mokyklas žaisti, tenka anksti keltis, važiuoti, vietoje pasiruošti bendradarbiavimui su mokytojais ir mokiniais. Tai labai intensyvios ir daug energijos reikalaujančios dienos, labai panašios į teatro spektaklio gastroles. Kai mokomės verslo – susitinkame su partneriais, mezgame naujas partnerystes, kad kuo efektyviau ir kokybiškiau realizuotume savo sumanymus. Būna dienų, kai tiesiog strateguojame viename iš daugelio savo „ofisų“ (kavinė, biblioteka, namai, „Spiečius“, paplūdimys ir t.t.) ir tariamės, ką ir kaip tęsti toliau. Smagiausios dienos, kai kuriame ar tobuliname žaidimus, scenarijus, simuliacijas ir daugelis tokios veiklos nevadintų darbu. O svarbiausia – patys dalyvaujame įvairiuose mokymuose.

Kaip „Spiečius“ prisidėjo prie šios veiklos vystymo?

„Spiečius“ suteikė vietą, kur galima atvykti ir dirbti 24/7. Dovanojo galimybę tapti verslo bendruomenės nariais. Susipažinti su įvairių sričių profesionalais. Tai įkvėpimas ir paskata dalyvauti verslui aktualiuose seminaruose. O svarbiausia – suvedė mus su metoriumi Andriumi Aušra.

Kokia yra Jūsų verslo priešistorė, ką gyvenime veikėte iki tol? Kas paskatino ateiti į „Spiečių“?

Abu esame įgiję teatrinį išsilavinimą. Mūsų bendradarbiavimas prasidėjo dar 2014 m. Klaipėdos universiteto menų fakulteto režisūros katedros dėstytojų ir studentų iniciatyvoje sukurti komandines kūrybinio mąstymo varžybas. Taip atsirado pirmasis mūsų produktas KM5 – kūrybinio mąstymo penkiakovė. Pavyko puikiai ir ši patirtis įkvėpė 2018 metų rugsėjį išdrįsti pradėti savo verslą. O į „Spiečių“ užklydome perskaitę straipsnį apie naują erdvą Klaipėdoje – „Light House Coworking“ bei paraginti spietietės Monikos.

Kaip „Spiečiaus“ koordinatorius prisidėjo prie Jūsų verslo vystymo?

„Spiečiaus“ koordinatorė Indrė pasiūlė prisistatyti rengiant kūrybines dirbtuves bendruomenei. Taip sukūrėme dar vieną produktą – kūrybines dirbtuves „Sprendimų kūrimas versle“. Indrė apie mus pasakoja ir skleidžia žinią. O geriausia reklama – patikimo žmogaus rekomendacija, kuri keliauja „iš lūpų, į lūpas“. Tai ypač efektyvu Klaipėdoje.

Kokie yra jūsų artimiausi ateities planai?

Ateities planai – diegti „PLAYmath 1-2-3-4“ Lietuvos mokyklose, sužaidybinti 5-8 klasių matematikos turinį, sukurti skaitmeninį „PLAYmath“ prototipą bei pritraukti investicijų plėtrai.